Gıdanın geleceğine sürdürülebilir yatırım – GÜNDEM
Bitki bazlı beslenme sürdürülebilir bir çevrenin anahtarıdırGıdanın geleceğine sürdürülebilir yatırımlar Bitki bazlı besin ürünleri ve besin takviyeleri sunan Herbalife, sürdürülebilir kaynaklardan elde edilen bitki bazlı proteinler içeren yenilikçi ürünlere yatırım yapmaya devam ediyor. 95 ülkede 11.000’den fazla çalışanı bulunan şirket, iklim krizi ve sürdürülebilirlik konusundaki çalışmalarında bitki bazlı proteinlere öncelik veriyor. Kilo yönetimi, besin takviyeleri, sporcu beslenme ürünleri ve cilt bakım ürünleriyle Türkiye’de 25 yıldır faaliyet gösteren Herbalife, yenilikçi ürünlerle portföyünü genişletirken, doğrudan satış pazarına sağladığı katkıyla da genç girişimcilere destek oluyor. 95 ülkede 11.000’den fazla çalışanı bulunan Herbalife, Türkiye’de yaklaşık 150.000 kişiye ek gelir fırsatı sunuyor. Tüm bunları yaparak çevre sorunlarını göz ardı etmeden çalışmalarını sürdüren Herbalife, bitki bazlı protein alımının hem dünyanın geleceği hem de aktif bir yaşamın desteklenmesi açısından önemine dikkat çekiyor. Artan nüfus ve tüketim alışkanlıkları nedeniyle iklim krizinin büyüdüğünü belirten Herbalife Türkiye Genel Müdürü Naime Yalçın “Artan nüfus, enerji tüketimi, su kullanımı ve çevresel etkiler gezegenimizin sınırlarını zorluyor ve iklim değişikliğine bağlı çevre sorunlarını daha da ağırlaştırıyor. Bu nedenle daha çevreci ve daha sürdürülebilir ürünleri hayatımıza dahil etmek büyük önem taşıyor. Özellikle aktif bir yaşam ve sürdürülebilir bir çevre için bitkisel protein tüketimi önemli bir rol oynamaktadır. Herbalife gibi biz de bitki bazlı beslenmenin aktif yaşamın ve olası krizlere karşı sürdürülebilir bir çevrenin anahtarı olduğuna inanıyoruz. Ülkemizde son 2 yıldır trend haline gelen bezelye proteinini 2011 yılından bu yana ürettiğimiz tüm ürünlerde kullanıyoruz. “Çevreci ve dengeli bir yaşamın sürekliliği için çalışmaya devam edeceğiz.” dedi. “Tüketiciler dengeli ve sürdürülebilir ürünlere yöneliyor”Tüketicilerin yaşam kalitesine odaklanma eğilimi arttıkça doğal ve geleneksel ürünlere olan talebin de arttığını vurgulayan Dr. Herbalife’ın EMEA bölgesi Araştırma ve Geliştirme Kıdemli Direktörü Simone Ramo“Geleneksel ve bitkisel besin takviyeleri, özellikle de bağışıklık sistemini desteklemeye yardımcı olan bileşenler içerenler, COVID-19 krizi sırasında da popüler olmaya devam ediyor. Sürdürülebilirlik ve ürünün menşei de önemli bir rol oynuyor; Vegan ürünler tüketiciler arasında giderek daha fazla ilgi görüyor. Tüketici davranışındaki bu değişiklikler gıda ve besin takviyesi endüstrisini önemli ölçüde etkilemektedir. Şirketler bu yeni taleplere yanıt vermenin ve tüketicilerin yaşamlarını destekleyen etik ve çevre dostu ürünler sunmanın yollarını arıyor. Bu bağlamda pazarın dinamikleri ve ürün yelpazesi tüketici beklentileri doğrultusunda sürekli gelişiyor ve değişiyor. Herbalife’ta tüketicilere aktif yaşam tarzlarını destekleyecek en iyi ürünleri sunmak için her zaman topluluk desteğini ve sürdürülebilirliği birleştirmeyi hedefliyoruz. Müşterilerimize güvenilir ve kaliteli ürünler vaat ederken aynı zamanda etik ve çevre dostu bir yaklaşım sergilemeye de kararlıyız. “Her geçen gün daha fazla insanın dengeli ve bilinçli tüketici tercihlerine katkıda bulunmak için çalışmaya devam ediyoruz.” dedi.
Kaynak: (guzelhaber.net) Güzel Haber Masası
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–